Arlington, Texas
0 comments
100% full Not resolved
1.6
Details
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Staff
Website

On February 9th 2016 at 2am, we arrived at orlando international airport. We had rented a car using priceline.com, and we went to to get it from Dollar Rent Company. While we were making the reservation, we were offered a collision damage insurance for $10 a day, and since we were renting the car for 11 days, the total was $110. However, Dollar company refused to honor the insurance, and the forced us to take their insurance which costs $50 dollars instead of $10. Since it was 2am, we had no choice we took it and left planning to call priceline customer service. We did call at 9am on the same day so about 7 hours later. During the call I explained to them what happened, and I was told that this should not have happened, and they will take care of it. I asked if I should return the car because the price was too expensive, and I was told to keep it with me, and 10 business days after we drop the car they will solve the issue. Note: I could have returned the car, and asked the rental company to charge me for one day, and then we can find another rental company online that charges reasonable prices. To any logical person solving the issue means that they will ask Dollar company to refund me, and honor their insurance. I waited for 2 months after dropping the car, and overtime I call, I have to explain the issue to them. None of their customer service people really know what is going on. They refunded me $110, but my issue is that $550 does not equal $110, and i kept telling them that I should be refunded $550 because I was promised that the issue would be solved, and I do not have to return the car. They will promise you so many things, but then turn their backs and leave you. Finally they asked me to call Dollar myself, and that this is not their issue. My only thing here is that I called and I explained to them the whole issue, and I was told to keep, so I did so. I did not act out of my head. Case# 60467899

Desired Outcome

Charge me $110, and refund $550 This their first message in the morning of the 9th of Feb Dear SALEH ALADDAD, We would like to confirm that we are taking action on your research request for rental car request 24041140348. As a reminder, since the requested drop-off of 2/18/2016 7:30:00 PM has not passed, Dollar Rent A Car will not be able to research your record. Once the requested drop-off date has passed we will contact you within 10 business days to confirm the resolution to your request. Sincerely, The priceline Customer Service Team

Review about: Dollar Rent A Car Car Rental.

Reason of review: Pricing issue.

Monetary Loss: $550.

I didn't like: Bait and switch, Foreign call center, Never deliver what promised.

Had an Experience with Priceline?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Be the first to start a discussion

You May Also Like

No more priceline please Priceline "too much bad experience with price line. i always paid my tuition with them. and after 3-4 years, i forget the lessons and come back to them again and paid..." Read more Review about Priceline Collision Damage Coverage from Tamarindo, Guanacaste Priceline "I purchased collision insurance for a car from economy rentacar in Costa Rica. The insurance was rejected by the vendor, because it doesn't have third party liability. Which in Costa..." Read more Priceline.com a BIG disappointment!! Priceline "I booked a hotel through Priceline.com and the day of our trip I pulled up the details and saw a link to click for hotel details. I clicked it so..." Read more Priceline - Refuse to give my hotel refund back!!! Priceline "Booked at Sleep Inn. Wrong location in same city. Cancelled room 5-6hrs ahead of cutoff time. Boik in right Sleep Inn. They refunded my $86.16 for first hotel that I..." Read more Mutual of Omaha - how to get off the mailing list Mutual Of Omaha "Wanted to share with you how to get off their mailing list as it was difficult and time consuming, but simple once I learned how. 1. There is an Authorization..." Read more From You Flowers - Not as pictured From You Flowers "I ordered a really cute flower basket arrangement with a teddy bear wearing a sweater with X's and O's on the front.A birthday arrangement.Ordered on the 20th of July to..." Read more Wigsbuy - Horrible wigs and customer service Wigsbuy "I wanted to return 2 wigs. The items were no where near what the picture displayed. First, you send them your order#. Then they want pics. If the pics are..." Read more Ctrip - Terrible Customer Service - Inaccurate Website Ctrip "I booked a vacation rental apartment with Ctrip and the property description on Ctrip's website stated that final cleaning fees were included in the room rate. When I arrived at..." Read more