filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Pissed Consumer Interviews ?

Priceline incorrectly combined my first name with my girlfriend's last name when I made car reservation. To be clear, THIS WAS PRICELINE'S MISTAKE. I could not alter the reservation online once reservation was completed nor could I reach a customer service agent to report their mistake (I tried calling). When I arrived at the airport to pick up the car I reserved, Alamo counter agent told me they could not honor the reservation because my name was listed incorrectly. She also said that Priceline would also not compensate Alamo for this rental for the same reason. Again, this was ALL PRICELINE'S MISTAKE. I called Priceline while I was at the counter and after a long argument, the customer service agent 'offered' to refund my reservation amount less a 'convenience fee' of $39.00. I repeatedly argued that the mistake was made by them and that I had no interest in paying this fee. Truly, this is skimming off the top after they made a mistake. Since I have an account with Priceline, my reservation pre-populates all forms with my personal information - including my name - and I merely checkout. How it combined my name with my girlfriend's last anem with my first name is something Priceline needs to address in tehir software. Priceline insisted I 'mistyped' my name when I reserved the car but why would I suddenly change my last name after using the same one for 58 years? There is no way my amnesia runs so deep that I input my name incorrectly when I made my reservation. After 35 minutes of arguing with Priceline, we terminated the call with them threatening to not refund me any of my money. They dinged me the $39.00 as you can see below. Dear Mark Kamatoy, We have cancelled your rental car reservation and will issue a refund to your credit card in the amount of 146.01 USD. This amount represents the original cost of your rental of 185.01 USD minus a cancellation fee of 39.00 USD. Your refund will be processed by our system within 1 business day. Your bank will then post it to your account. Bank processing time varies; however, if the refund has not posted to your account within a few days, we would suggest contacting your bank for further assistance. If you need further clarification regarding your reservation, we ask that you please respond to this email. Sincerely, The Priceline Customer Service Team (39106140305) Complained to my state attorney general but do yourself a favor - avoid this company and book directly. Alamo to its credit rented me a car for much less than Priceline gouged me for and the agent was far more gracioous
I booked a room in NYC at The Grand NYC apartments on Price line. Price listed was $119/night. I went ahead and booked it and when I got confirmation hotel charged me an extra $128.52 for HOTEL FEE. It was not listed anywhere on Price line website. I chatted with price...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 19.
1.1
I didn't like
  • Fact that they increased my price
#1385648
Reply to reviews
3 hours before I was leaving for my week long trip, I received an email where my hotel was cancelled and refunded with no explanation. I didn’t cancel the hotel Priceline did. I tried calling but could not get through to anyone, I tried to do s chat with no luck. I...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 15.
1.0
#1381754
Reply to reviews
The worse company I have even seen or heard in my life - do not ever use it. I rented a car from them for my son and daughter in law, plane was defective and delayed several hours, they got to Baltimore about 4h late, at 12:05am. Counter closed at 12 but the guy was...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 09.
1.0
I liked
  • Complete dishonest business model
I didn't like
  • Poor customer service
  • Horrifying
#1377159
Reply to reviews
Show

Priceline - Hiding behind RoboOperator!

Trying to cancel rental that Alamo refuses to honor. Got disconnected (was going to charge $21 to cancel!) and now "Trip#" no longer allows processing to Operator! Did it cancel or not?
Customer made 4 calls to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 04.
1.5
Details
Additional Fees
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
#1373090
Reply to reviews
Show

Priceline - Alamo won't rent with only a debit card.

Alamo won't rent with only my debit card...
Customer made 4 calls to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Oct 04.
2.8
Details
Additional Fees
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Value for money
Kalispell, Montana Province
#1373066
Reply to reviews
Recently I booked a trip with this company. It offered an opportunity to add a rental car so I said yes thinking that the company would have the rental car return 2 hours before take off. Instead, just to add an extra day to the rental it unknowingly to me had the car...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Oct 01.
#1370502
Reply to reviews
Show

Priceline - I need to cancel my reservation

It was a mistake i made a reservation by mistake please send me my full r ed fund please
Customer made 1 call to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Sep 27.
#1367805
Reply to reviews
Show

Priceline - Need to cancel my hotel

I have to go back to the hospital
Customer made 5 calls to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Sep 27.
#1367738
Reply to reviews
Show

Priceline - Vegas deals

Dont have an account have questions about booking flight and hotel
Customer made 5 calls to the company using contacts on our site.
Company wrote 0 private or public responses to the review from Sep 27.
#1367648
Reply to reviews
Show

Priceline - Seating sham

I found a great deal, and paid a little more so that I could pick my seat. I even choose it, before checking out, from the map priceline offered. When i checked in 24hrs before my flight, my seat chose was gone and no longer available. When i contacted priceline about this they told me I was wrong and didn't select a seat and the extra I paid was just part of the ticket price
Company wrote 0 public responses to the review from Sep 26.
3.1
Details
Additional Fees
Customer service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Insurance Quality
Number of Destinations
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
#1366128
Reply to reviews